piątek, 6 listopada 2015

Zapowiedź - Oneshot "Halloween u Freddy'ego"


Seria: FNAF
Tytuł: Halloween u Freddy'ego
Rodzaj: Oneshot
Pairing: Purple Guy x Phone Guy (Vincent x Scott)
Przewidywany czas publikacji: Ten weekend

Oneshot mocno spóźniony, ale w końcu pojawi się na blogu. Cały październik miałam zapiernicz ze szkołą, mam nadzieję na listopad się ogarnąć i częściej coś wstawiać. x-x Co do oneshota, bardzo żałuję, że nie udało mi się go dać tydzień temu, teraz już nie czuć aż tak ducha Halloween. ;-;
Początkowo miałam zamiar napisać coś z DMC, szybko jednak odkryłam, że Halloween w głównym wątku praktycznie nic nie znaczy, dlatego zmieniłam na FNAF'a, oby to był dobry wybór, bo pierwszy raz piszę PG x PG. xux

2 komentarze:

  1. Coś tak czułam, że to będzie coś z fnaf'a ^.^ zastanawiało mnie tylko jaką parę wybierzesz *-* i w sumie miałam cichą nadzieję, że to będzie PG x PG, więc no... już nie mogę się doczekać *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze czułaś, moje FNAF'owe serducho potrzebowało yaoistycznej dawki FNAF'a, tak narodził się pomysł na ten oneshot. x'D
    Mam nadzieję, że nie zrypię charakterów, pierwszy raz sama piszę PG x PG... ;-;

    OdpowiedzUsuń