wtorek, 29 września 2015

Zapowiedź - Oneshot "Pokusa"


Seria: Thief
Tytuł: Pokusa
Rodzaj: Oneshot
Pairing: Garrett x bezimienny szlachcic
Przewidywany czas publikacji: Ten lub następny weekend

Witam wszystkich, w najbliższym czasie na blogu pojawi się oneshot z gry Thief. Mam nadzieję go skończyć już na ten weekend, bo nie ma być przesadnie długi, a już zdążyłam go zacząć, ale jak nie uda mi się wyrobić z pisaniem i ogarnianiem do szkółki, to musicie wybaczyć obsuwę o tydzień i poczekać do następnej soboty/niedzieli. ;-; Co do tego "bezimiennego szlachcica", tą kwestię zostawiam waszej wyobraźni, ale chyba nietrudno domyślić się, co może się wydarzyć między bogatą szlachtą i łasym na błyskotki Mistrzem Złodziei. :D

3 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że normalnie nie pozostawiam po sobie komentarzy ale po przeczytaniu tego co do tej pory opublikowałaś tu i po zorientowaniu się, że przecież tamte dwa rozdziały dotyczą fnafa doszłam do wniosku, że nie mogę tego nie skomentować.
    Nie sądziłam, że istnieje ktoś kto lubi Bonnie x Springtrap... W ogóle nie sądziłam, że taka para może istnieć. Od czasu gdy zainteresowałam się fnaf'em sądziłam, że wszelkie yaoi z tego ogranicza się do Foxy x Bonnie, ewentualnie Foxy x Freddy, więc to było dla mnie naprawdę miłe zaskoczenie ^.^ no i jeszcze do tego piszesz w taki fajny sposób <3 I jeszcze twój Bonnie jest taki... Sama nie wiem jak mam go określić... Jest po prostu wspaniały <3 i taki trochę pechowy biorąc pod uwagę fakt, że wylądował w jednym mieszkanie ze swoim największym koszmarem ._.
    I nie mogę się już doczekać następnych rozdziałów ^^
    A co do oneshotu z Thief to muszę przyznać, że w tę grę nigdy nie grałam i pewnie niezbyt dużo zrozumiem z niego ale i tak przeczytam i postaram się skomentować ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi bardzo miło, że podoba Ci się mój blog i dziękuję za koentarz. :) Dodałaś mi nim otuchy, bo już zaczynało mi się wydawać, że niepotrzebnie zakładałam bloga. x'D
    Oneshot będzie głównie +18, więc nie martw się, znajomość gry nie jest wymagana do jego zrozumienia. :)
    Cieszy mnie też, że spodobało Ci się Bonnie x Springtrap, ponieważ ta para jest... o ile właśnie w ogóle jest, to raczej mało znana i popierana, większość osób kojarzy jednak Springa z 'tym złym', przez co pairingi z nim są mocno ograniczone, a to moja ulubiona postać. ;-;
    Mam nadzieję, że moja dalsza twórczość Cię nie zawiedzie i jeszcze kiedyś odezwiesz się w komentarzach,
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń