niedziela, 23 czerwca 2019

BLOG ZAWIESZONY

Już dłuższy czas (będzie z rok!) blog praktycznie nie funkcjonuje. Jestem mocno wdzięczny za pojawiające się regularnie komentarze i posty na shoutboxie, ale... no mimo chęci i prób pisania, jakoś mi to już nie wychodzi. Naprawdę długo z tym zwlekałem, ale w końcu przyszedł czas na oficjalne zawieszenie tego bloga, nie ma co karmić ludzi nadzieją, że w najbliższej przyszłości coś się pojawi, bo kompletnie wypadłem z rytmu w kwestii pisania, zajmuję się teraz bardziej tworzeniem swojego świata i to mnie w większej mierze pochłania. Nie mówię, że blog umarł na zawsze, może kiedyś wróci mi wena, ale z pewnością nie stanie się to za tydzień czy miesiąc, co chyba widać po mojej aktywności tutaj.
Dzięki wszystkim za wsparcie, do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Oh... Straszna szkoda :/ Cały czas czekałam na skończenie "Przepaści", lecz jeśli to na razie niemożliwe jakoś się z tym pogodzę :c Mam tylko nadzieję, że szybko znajdziesz czas i wenę na kontynuowanie swoich opowieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za tą zawiechę. ;-; Ale mogę obiecać, że jak tylko wena mi wróci i odwieszę bloga, to od razu napiszę nowy rozdział Przepaści!

      Usuń
  2. Ja, doskonale zdając sobie sprawę z tego że trochę sobie poczekam aź wrócisz i pomimo tego regularnie sprawdzając czy aby na pewno nie ma żadnych nowych wieści: Ah SHiT, HeRe we gO AgaiN

    A tak poważnie to czekam, czekam, nie naciskam, trza dbać o siebie. Ale jak już wrócisz to będę endżojować i podensinguję sobie po pokoju.
    Papatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Egh... Za kilka miesięcy będą dwa lata. Strasznie tęsknię że Przepaścią. Skończyła się w wyjątkowo złym momencie na takie zawieszenie. Mam nadzieję, że doczekamy się jeszcze kontynuacji, ale cóż... Wiadomo, każdy ma swoje życie, a pisanie ma być przyjemnością, nie przymusem. Mam po prostu nadzieję, że kiedyś do tego wrócisz i dokończysz tę, jak i inne, historie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze. Chcę tylko dać znać, że twoje opowiadania są tak świetne, że ja nadal czekam, regularnie sprawdzać czy nie ma nowego rozdziału. Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń