środa, 20 stycznia 2016

Podsumowanie

Witam wszystkich. :D
Postanowiłam zrobić małe podsumowanie. Będzie się takie cuś pojawiało co jakiś czas, chcę za pomocą takiej notki lepiej przyjrzeć się temu, co udało mi się stworzyć i czego ode mnie oczekujecie.
A więc tak, minęło prawie pięć miesięcy od czasu założenia bloga, do tej pory napisałam:
- 6 rozdziałów „Przepaści”
- 6 miniaturek „Tydzień”
- Oneshoty: „Pokusa”, „Halloween u Freddy’ego” i „Udowodnij”
Łącznie 15 postów. Nie jest źle, ale szczerze mówiąc sądziłam, że będzie lepiej. x-x Eh, technikum jednak pożera masę czasu… i weny.
Przejdźmy do kolejnego punktu, oto projekty, nad którymi pracuję i które mam zamiar wydać na blogu:
- Szkolny FNAF – Jak na razie koncepcja jest i pierwsze plany rozdziałów, chcę zrobić z tego krótkie opowiadanie.
- Corvo x Garrett, czyli połączenie Thief i Dishonored. Będzie to opowiadanie, jeżeli dobrze rozplanuję, to może wyjdzie na 10-15 rozdziałów.
Poza tym cała masa oneshotów z serii podanych w spisie, może w końcu coś z anime zacznę pisać, bo tylko z gier do tej pory tworzyłam. x-x
A, właśnie, prawdopodobnie za jakiś czas pojawi się nowa pozycja, Undertale. Muszę nieco lepiej zapoznać się z całą grą, wszystkimi zakończeniami i postaciami, by móc stworzyć jakieś oneshoty lub może nawet opka z tego.
To tyle, jeżeli chodzi o informacje ode mnie. Teraz zwracam się do was. Napiszcie mi w komentarzach pod tym postem na co liczycie, tzn. z jakich serii (ze spisu) twórczość chcielibyście najbardziej (a może liczycie też na jakieś opko autorskie?), co sądzicie o częstotliwości wydawanych postów (mają się pojawiać w miarę możliwości szybciej, czy lepiej bym dopracowywała i aż tak nie pilnowała terminów, które głównie przez szkołę często są przesuwane). Może chcielibyście, żeby każde opko/miniaturka miało określony czas wydawania (np. co dwa tygodnie chcemy „Przepaść”)?
Przeczytam i w miarę możliwości odpowiem na wszystkie komentarze.

To tyle z tego podsumowania, pozdrawiam! ^-^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz