niedziela, 31 października 2021

Nowe opowiadanko!

        Hej wszystkim! Wiem, nieco tu znowu zmarłem. Ale! Przez te miesiące nieobecności nie leniłem się! Od bodajże marca pisałem z ziomeczką opowiadanko, które już od jakiegoś czasu jest ukończone i obecnie pykamy w sequel. Zdecydowaliśmy się opublikować owo rp, bo naprawdę fajnie nam wyszło! Macie linka:

https://behellumisyaoi.wordpress.com/

        Graficznie jeszcze pracujemy nad wyglądem bloga, dlatego wygląda nieco biednie, rozdziały mam plan wrzucać co tydzień, o ile pracka pozwoli, bo w chwili obecnej jedyne co muszę robić, to korekty, bo jak mówiłem - wszystko zostało już jakiś czas temu napisane.

        No, to tyle ode mnie, mam nadzieję, że rp się wam spodoba równie mocno, jak nam! Trzymajcie się!

2 komentarze:

  1. Czy opowiadania będą kontynuowane? Są prześwietne, czyta się je bardzo przyjemnie, im dalej tym chce się więcej.

    OdpowiedzUsuń