poniedziałek, 14 listopada 2016

LAPTOP UMARŁ

Przepraszam, że ostatnio nic nie wstawiam, a zamiast tego daję takie informacyjne notki, ale tym razem to ważne i chcę, żeby wszyscy widzieli.
Otóż miałam zamiar wstawiać nowy rozdział Przepaści w dzień zakończenia ankiety, ale... laptop właśnie zszedł. Stoję nad jego zwłokami i rozpaczam bo nie mam na czym pisać, ponad to straciłam niemal cały bonusowy rozdział do Przepaści.
Nie mam pojęcia kiedy coś wstawię, bo zostałam teraz tylko z phonem. ;_;

2 komentarze:

  1. Biedulko ;;
    Ja ostatnio też nie mam laptopa...ale mój drogi Maciek (laptop nazywa się Maciek. Nie komentować) nie działa, gdyż mój ojciec pożyczył ładowarkę swojemu koledze. Neh...a wena mnie natchnęła i mam dwa następne rozdziały mojego yaoi (plisss nie czytajcie tego. To rak wszystkiego i wodogłowie w jednym). No nic...czekam cierpliwie na ciebie mój najdroższy Senpaiu. Trzymaj się! Dasz radę! Wierzę w ciebie lol!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to najgorsze, chcesz coś napisać, a do dyspozycji masz tylko zeszyt, ja osobiście nie znoszę pisać ręcznie, bo strasznie wolno mi to idzie i zanim napiszę jedną rzecz to już zdążę zapomnieć o drugiej. QwQ
      Ej, twoje yaoi jest spoko. XD Komentowałam nawet ale nie mam pojęcia czy cokolwiek doszło, bo robiłam to z lapka jak jeszcze żył, a on ma straszne fochy na blogspot i mi pokazuje, że doszło, a po odświeżeniu karty komentarz znika. xux
      Dzięki, ogromną motywację mi dałaś. QwQ Trzymaj się! :)

      Usuń